Σάββατο 26 Απριλίου 2008

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Επρεπε οπωσδήποτε να σας δείξω δείγμα από τα φετινά τσουρέκια που έφτιαξα μαζί με το Ολγάκι μου.
Λοιπόν έγιναν περίφημα.
Πάντα όταν φτιάχνω τσουρέκια έχω μεγάλο άγχος γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκύψει τελικά.
Φέτος χρησιμοποίησα και την τεχνολογία στην εκτέλεση της συνταγής οπότε ελαχιστοποιήθηκε ο κίνδυνος αποτυχίας.
Χρησιμοποίησα ζυμωτήρα και θερμόμετρο .
Η συνταγή που έκανα φέτος ήταν του Στέλιου Παρλιάρου και θα την παραθέσω παρακάτω. Θέλω να δηλώσω σε αυτό το σημείο τον τεράστιο θαυμασμό μου για τον συγκεκριμμένο ζαχαροπλάστη. Να ξέρετε ότι οι συνταγές του και η περιγραφή της εκτέλεσης τους είναι φτιαγμένες από έναν τελειομανή σεφ και έτσι το ποσοστό αποτυχίας μηδενίζεται.

ΤΣΟΥΡΕΚΙ
ΣΥΝΤΑΓΗ
υλικά
600 γρ αλεύρι δυνατό
70 γρ βούτυρο
100 γρ φρέσκο γάλα
160 γρ ζάχαρη
3 αβγά
5 γρ μαχλέπι
5 γρ μαστίχα τριμμένη
100 γρ νερό χλιαρό
40 γρ μαγιά φρέσκια
1 αβγό για επικάλυψη
αμύγδαλο φιλέ
(για 10-12 μερίδες)
Για την εκτέλεση σας παραπέμπω σε παλιότερες αναρτήσεις σε συνταγή για τσουρέκι που βρίσκεται στα επιδόρπια και στην συνταγή που έχω στα πασχαλινά εδέσματα.
Όποιος θέλει λεπτομέρειες να μου το πει ......ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Σας αποχαιρετώ με οικογενειακές φωτογραφίες σας εύχομαι καλό Πάσχα και ετοιμάζομαι γιατί φεύγουμε για Αθήνα (πετάμε σε 2 ώρες).

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

..δεν έτυχαν απλώς, ΠΕΤΥΧΑΝ!!!!!!!
Εγώ θα πάρω δώρο?
Όλγα χχχ