Τρίτη 22 Μαΐου 2007

4η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ


Η διεθνής έκθεση βιβλίου πραγματοποιείται τα τελευταία 4 χρόνια στην θεσσαλονίκη και στεγάζεται μέσα σε περίπτερα της HELEXPO.
Κάθε φορά υπάρχει ένα αφιέρωμα σε ένα θέμα και γύρω γύρω άλλες εκδηλώσεις μαζί με εκδότες έλληνες και ξένους αλλά και γωνιά για τα παιδιά.
Πέρσι το κεντρικό θέμα ήταν η ΓΕΥΣΗ ενώ φέτος το ΤΑΞΙΔΙ.
Είμαι πολύ τυχερή γιατί τα θέματα αυτά είναι τα αγαπημένα μου.
Εγώ φυσικά γυρνάω και εντοπίζω όλα τα βιβλία που σχετίζονται με την μαγειρική και τα μελετώ για να αποφασίσω για τις επόμενες αγορές μου.
Φέτος μπαίνοντας στην έκθεση πρώτα πρώτα εντόπισα δύο περίπτερα, τις εκδόσεις Βέφα Αλεξιάδου και τις εκδόσεις Μυρσίνη Λαμπράκη.
Οσο και αν έχω τις διαφωνίες μου με τον τρόπο που προσεγγίζει την μαγειρική η κα Βέφα, πραγματικά πρέπει να συγχαρώ τις δύο κυρίες για τον δυναμισμό και την τόλμη να είναι εκδότες.
Όλα τα βιβλία της κας Λαμπράκη είναι αξιολογότατα, με πολύ καλές τιμές.
Πρέπει σε αυτό το σημείο να πω ότι στην Ελλάδα πολλά από τα βιβλία μαγειρικής είναι αδικαιολόγητα ακριβά.
Παρακάτω μία αναμνηστική φωτογραφία από το καφέ μέσα στην έκθεση όπου χορηγός είναι ο ILLY.
Για κάποιον που πίνει εσπρέσσο ο συγκεκριμμένος καφές είναι ο καλύτερος από αυτούς που κυκλοφορούν στα σούπερ μάρκετ και ας είναι η τιμή του διπλάσια από τους υπόλοιπους.
Οταν επιλέγετε εσπρέσσο από το σούπερ μάρκετ να προσέχετε να είναι 100% ARABICA!
\Κάτω θαυμάζουμε τον Μάρκο ντυμμένο πειρατή μαζί με ένα γιγαντιαίο κοτόπουλο στον χώρο της έκθεσης.
Επίσης στον χώρο υπήρχε και έκθεση φωτογραφίας από τα ταξίδια του κου Ψυλλάκη για τον οποίον θα μάθω επιπλέον πληροφορίες και θα σας μεταφέρω.
Πάρτε ένα δείγμα παρακάτω.
Πάρα πολύ ωραία προσπάθεια και ελπίζω να συνεχιστεί γιατί για να πω την αλήθεια προτιμώ την συγκεκριμμένη έκθεση βιβλίου από αυτήν που πραγματοποιείται στην παραλία και είναι απλά ένα παζάρι όπου μαζί με τα υπόλοιπα πουλάνε και βιβλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: