Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Λοιπόν επιτέλους ξαναγράφω στο μπλόγκ μου!
θα μιλήσω ειλικρινά.....όλα τα τελευταία γεγονότα με έχουν επηρεάσει τόσο πολύ που πραγματικά δεν θα μπορούσα να μιλάω για συνταγές ενώ ο κόσμος καιγόταν.
Ευτυχώς μετά από 12 ημέρες οι φωτιές είναι πιο ελεγχόμενες.......
Σημειώνω εδώ ότι δεν έχουν σβήσει ακόμη τελείως.
[δαυ.jpg]
Η σημερινή κυβέρνηση θα έπρεπε τουλάχιστον να παραδεχτεί τα λάθη της.....Θα έπρεπε ο πρωθυπουργός να βγει και να πει

"ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που επέλεξα ως υπουργό Δημόσιας Τάξης τον κύριο Βύρωνα Πολύδωρα και δεν κατάφερα να βάλω τους σωστούς ανθρώπους στις σωστές θέσεις.

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που προκύρηξα εκλογές μέσα στο κατακαλόκαιρο και διέλυσα τη Βουλή ενώ καιγόταν η Πεντέλη και ενώ υπήρχαν προειδοποιήσεις για ακραίες θερμοκρασίες και μεγάλη επικινδυνότητα για πυρκαγιές με αποτέλεσμα να έχω υπηρεσιακό υπουργό Εσωτερικών.....

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που τις πρώτες 3 ημέρες των καταστροφικών πυρκαγιών στην Πελοπόννησο δεν ενεργοποίησα το σχέδιο αντιμετώπισης κρίσεων ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ.

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που επιτρέπω σε υπουργούς μου να μιλάνε για οργανωμένα σχέδια, ασσύμετρες απειλές με αποτέλεσμα να δυσφημίζεται η χώρα μου στο εξωτερικό και να συνδέεται η χώρα μου με την τρομοκρατία.

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που, ενώ είναι καλό να δώσω την άμεση βοήθεια στους πυρόπληκτους, ο τρόπος με τον οποίο τους τη δίνω δημιουργεί εικόνες μίας τριτοκοσμικής χώρας με ανθρώπους να στέκονται σε ουρές και να ταλαιπωρούνται κι άλλο, ενώ ήδη έχουν χάσει τα πάντα και δίνει και την δυνατότητα σε μη πυρόπληκτους να παίρνουν χρήμματα από το υστέρημα των φορολογούμενων.

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ που ενώ αποδεικνύεται ότι δεν κατάφερα να διαχειριστώ καθόλου αυτήν την κρίση , εγώ προσπάθησα να αποποιηθώ των ευθυνών μου.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΠΕΒΗΣΑΝ ΤΡΑΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΩ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΣ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ.
ΜΗΝ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ"

Αυτή είναι η γνώμη μου για το συγκρεκριμμένο ζήτημα και επειδή έχω εκνευριστεί με τα οργανωμένα σχέδια και όλα τα υπόλοιπα συνομοσιολογικά έχω να πω ότι η δύναμη των σχεδίων συνομωσίας είναι η μη διαψευσιμότητα τους.
Υπάρχουν αριθμητικά στοιχεία από την Πυροσβεστική που δείχνουν ότι ο αριθμός των πυρκαγιών το 2007 είναι μικρότερος ή ίδιος με τον αριθμό το 2003,2004, 2005.
Το 2005 είχαμε 9.313 πυρκαγιές , κάηκαν 82.379 στρέμματα
Το 2004 είχαμε 9.866 πυρκαγιές, κάηκαν 125.966 στρέμματα
Το 2003 είχαμε 9.177 πυρκαγιές , κάηκαν 82.846 στρέμματα

Το 2006 είχαμε 8.820 πυρκαγιές , κάηκαν πάνω από 178.200 στρέμματα
ΤΟ 2007 είχαμε περίπου 9.000 πυρκαγιές , κάηκαν 2.700.000 στρέμματα!!!!!!

Που οφείλεται λοιπόν το γεγονός ότι το από το 2006 και μετά ενώ έχουμε μικρότερο αριθμό πυρκαγιών καίγονται περισσότερα στρέμματα;
Μήπως υπήρχαν προειδοποιήσεις για τις ακραίες καιρικές συνθήκες από διεθνείς φορείς;ΝΑΙ
Μήπως άλλαξε ο αρχηγός της πυροσβεστικής και την άνοιξη αποστρατεύθηκαν (με το ζόρι) πολλοί έμπειροι από το πυροσβεστικό σώμα ; ΝΑΙ
Μήπως εν μέσω πυρκαγιών λόγω προκύρηξης εκλογών είχαμε υπηρεσιακούς υπουργούς σε σχετικά με την διαχείριση τέτοιων κρίσεων υπουργεία;ΝΑΙ

Αν τώρα με βάση αυτά τα νούμερα, εσείς συνεχίζετε να πιστεύετε ότι υπήρχε κάποιο οργανωμένο σχέδιο και όχι ότι υπήρξε απλά αναποτελεσματικότητα αντιμετώπισης του ζητήματος......




1 σχόλιο:

soyunabroma είπε...

Αγαπητή κα Κατερίνα

Επειδή μου έλειψαν οι συνταγές μαγειρικής σας από τη μια, αλλά από την άλλη δεν μπορώ και να μην κατανοώ την ανάγκη σας να διαμαρτυρηθείτε εύλογα σε αυτά που συμβαίνουν, σας προτείνω την παρακάτω συνταγή που είναι ιδανική για να συνοδεύσει "τις ήσυχες μέρες του Αυγούστου" των πολιτικών αυτής της χώρας και δη αυτών του κυβερνώντος κόμματος.

Πρωινό (για 1-4 άτομα, ανάλογα με τα κυβικά τους)

- Λιωμένο βούτυρο φτιαγμένο από πρώην αγελάδα σε φρεσκοφρυγανισμένο ψωμί
- Κομματάκια καμμένου βερύκοκου ή ροδάκινου για επάλειψη
- Ψητά αυγά (με το τσόφλι) και καπνιστό χοιρομέρι (το καπνιστό με απόλυτα φυσική διεργασία από το διπλανό πρώην δάσος)

Πρόγευμα (1-4 άτομα, ομοίως αναλόγως κυβικών)

-Σάντουιτς με καπνιστή γαλοπούλα (μαζί με τα πούπουλα που δημιουργούν τραγανή κρούστα) και καπνιστό τυρί Ηλείας (νέα Προστατευόμενη ονομασία Προέλευσης)
- Φρουτοσαλάτα με καμμένα φρούτα εποχής και μαύρη ζάχαρη για γαρνίρισμα

Κυρίως γεύμα (1- 4 άτομα το πολύ)
- Απανθρακωμένο αρνί (που σερβίρεται ολόκληρο στο τραπέζι και μοιράζονται αλυσοπρίονα στους συνδαιτημόνες για εύκολη κοπή του) με τσουρουφλισμένες πατάτες μισογκρεμισμένου φούρνου. Μπαχαρικά προαιρετικά καθότι η φύσις όλη μυρίζει όλα τα μπαχαρικά αυτόν τον καμμένο καιρό.
- Σαλάτα φρεσκοκαμμένων λαχανικών με σως καπνιστού λαδιού, καπνιστού χυμού λεμονιού και γλυκιάς μουστάρδας (όχι κέτσαπ, το κόκκινο στο πιάτο δημιουργεί άσχημους συνειρμούς)
- Επιδόρπιο: Γιαούρτι με καπνιστά σταφύλια και ολόκληρα τσουρουφλισμένα καρύδια περιχειλισμένο με υπολείμματα μελιού από σταχτύ κηρύθρα ή λιωμένο παγωτό μαύρης σοκολάτας με εσσάνς καβουρνισμένου κουκουναριού από ντόπιο απανθρακωμένο πεύκο.

Δείπνο (1-4 άτομα, άντε και 6 αν κάποιοι είναι ήδη χορτάτοι)

-Λευκά περιστέρια ω!γκρατέν (εντυπωσιάζει η ομοιότητα με τα μαύρα κοράκια και τη συνακόλουθη έκπληξη που δοκιμάζουν οι άκακοι συνδαιτημόνες σας) με πρωινούς κολοκυθανθούς γεμιστούς με όλα τα μυρωδικά της καμμένης γης ή
- Πέστροφα ωμή, μαριναρισμένη σε καπνισμένο σκεύος και φιλεταρισμένη με πυρακτωμένο μαχαίρι (το οποίο αφθονεί αυτήν την εποχή σε πολλές περιοχές της χώρας), γαρνιρισμένο με ψητά λαχανικά και πατάτες στη χόβολη (επίσης σε αφθονεία σε πολλούς κήπους).

Τα παραπάνω γεύματα συνοδεύονται ευχάριστα με ντόπιο μαύρο κρασί ή απόσταγμα καμμένης φλούδας πρώην σταφυλιών ή πρώην σύκων (κάτι σαν τσίπουρο) με έντονο άρωμα καβουρνισμένου καφέ που επικάθεται ευχάριστα στον κατάμαυρο ουρανίσκο των ευτυχισμένων συνδαιτημόνων σας.