Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ......


Είμαι απαράδεκτη το ξέρω.
Εχω να μοιραστώ μαζί σας τα νέα μου (μαγειρικά και μη) και ομολογώ ότι αυτή η διαδικασία μου έλειψε πολύ.
Όλα ξεκίνησαν όταν αλλάξαμε τηλεφωνική εταιρία και φύγαμε από τον ΟΤΕ......Δεν θα επεκταθώ απλά θα πω ότι αυτό με έβγαλε από τον ρυθμό μου.....
Θέλω να ευχαριστήσω όσους με υπομονή συνεχίζουν να μπαίνουν στο ιστολόγιο μου και όσους αναρωτιούνται αν είμαι καλά...
Είμαι πολύ καλά και ξαναρχίζω από σήμερα να μοιράζομαι τις μαγειρικές μου ανησυχίες.
Επειδή λοιπόν κάποιοι κάνετε πολύ υπομονή τόσο καιρό εγώ θα σας ανταμείψω.
ΟΙ 3 ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2008 ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ!!!!
Λοιπόν για σήμερα προτείνω κάτι νηστήσιμο και πάρα πολύ νόστιμο
ΣΥΝΤΑΓΗ
ΡΑΓΟΥ ΜΕ ΓΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΓΟΥΡΙ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΣΩΤΕ
ΥΛΙΚΑ
(για το ραγού)
Γαρίδες καθαρισμένες (μόνο ψίχα)
Κρεμμύδι ψιλοκομμένο
Λίγο σκόρδο ψιλοκομμένο
Καρότο τριμμένο
Ντομάτα φρέσκια ξεφλουδισμένη και ξεσποριασμένη
Σάλτσα ντομάτας ή πελτέ
Κρασί λευκό
Ζωμός λαχανικών
Αλάτι
Πιπέρι
Ελαιόλαδο
Μαιντανο
(για το πληγούρι)
Κρεμμύδι ψιλοκομμένο
Μανιτάρια λευκά σε φέτες
Πληγούρι
Ζωμός λαχανικών
Ελαιόλαδο
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
(για το ραγού)
Σωτάρουμε σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι, το καρότο και το σκόρδο προσθέτω τις χοντροκομμένες γαρίδες, αλατοπιπερώνω και σβήνω με το κρασί.
Στη συνέχεια προσθέτω την σάλτσα ντομάτας και αφήνω να γλασσάρει η σάλτσα.
ΠΡΟΣΟΧΗ να μην το παραβράσουμε γιατι οι γαρίδες θα μοιάζουν με μαστίχα.
Λιγο πριν το τέλος προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα κυβάκια της φρέσκιας ντομάτας.

(για το πληγούρι)
Σωτάρω σε μία κατσαρόλα σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι (προσοχή να μην πάρει χρώμα)
και προσθέτω και τα μανιτάρια , τα σωτάρω και αυτά.Θέλω να μαλακώσουν τόσο το κρεμμύδι όσο και τα μανιτάρια.
Στη συνέχεια προσθέτω το πληγούρι ανακατεύοντας το και τέλος προσθέτω τον ζωμό αλάτι και πιπέρι.
Βράζω τόσο όσο λένε οι οδηγίες στο πακέτο από το πληγούρι.
Γενικά το πληγούρι δεν θέλει πολύ βράσιμο.
Σερβίρω το πληγούρι και από πάνω το ραγού και πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένο μαιντανό.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλώς την !!!! Επιτέλους !!
Δεν θέλω το δώρο αλλά χαίρομαι πολύ που ξαναγράφεις. Νόμιζα ότι σταμάτησες. Μου έλειψε ο τρόπος γραφής σου. Ο Μάρκος καλά είναι ??

Πολύ χαίρομαι κι ελπίζω να συνεχίσεις.

Εύη

Κατερίνα είπε...

φυσικά και θα συνεχίσω.....
γιατί δεν θέλεις το δώρο?????
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν θέλω να σε βάλω σε κόπο & έξοδα.
Δεν μου αρέσει που είμαι ανώνυμη αλλά σου γράφω από τη δουλειά χρησιμοποιώντας το e-mail της δουλειάς γι'αυτό δεν φαίνεται. Blog δεν έχω .. οπότε βγαίνω ανώνυμη. Sorry!
Εύη

Julia_Dream είπε...

Αχ βρε Κατερινάκι, να είσαι καλά κοριτσάκι, ανησύχησα. Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναπεράσεις περιπέτειες με την τηλεφωνική σου γραμμή! Παω να διαβάσω τη συνταγή τώρα, γιατί από τη χαρά που είδα το σχολιό σου σε μένα ήρθα κατευθείαν! ;-)

Φιλιά Πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Ela filenaditsa! An ertheis na mou doseis to doro aftoprosopos sto Kievo to dexomai diaforetika ston epomeno....
Filakia polla se olous sas
xxx

Ανώνυμος είπε...

Kalispera patrida.
Zw athina alla eimai apo Thessaloniki.
Latreyw tin kali mousiki giayto tha ithela na akouseis
www.radiopoint.gr
Kai an theleis pes tin gnwmi sou.